18 marca 2009

Wspomnienie dzieciństwa- książki i ilustracje

Ostatnio zrobiłam sobie prawdziwą duchową ucztę. Przyniosłam
z piwnicy moje książki z dzieciństwa. Oglądałam przez kilka dni, chłonąc
ilustracje i wspomnienia jakie we mnie budziły. Coś wspaniałego :)
Zrozumie ten, kto kocha swoje książki z dzieciństwa i darzy je
wielkim sentymentem.

"Na jagody" z pięknymi ilustracjami Anny Stylo-Ginter

"Hopsasa" - uwielbiam tą ilustrację E. Oelschlaeger

Prawdziwa gratka konesera :)
"Russkij jazyk w kartinkach" Barannikowa

Moje ukochane "Bajeczki z obrazkami" Sutjejewa

"Na straganie" i "Krasnalek Gapcio" wyd. Nasza Księgarnia

"Na jagody" i "Słon Trąbalski" wyd. Nasza Księgarnia

1 komentarz:

  1. zachwyciłam się.
    odnalazłaś zagubioną klapkę w mojej głowie. zupełnie zapomniałam, że miałam takie "Na jagody" i "Ruskij jazyk" ten właśnie z lewej.
    zaczytane na amen.
    dziękuję za rozrzewnienie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...